Zoe Petre – o mincinoasă neruşinată şi încă tolerată
Recent, a apărut un manual de
istorie pentru clasa a XII-a, coordonat de istoricul (?) Zoe Petre. În această carte
există un capitol mincinos şi duşmănos privind România şi „holocaustul“, în vremea
în care ţara a fost condusă de Ion Antonescu. Se fac afirmaţii mincinoase, fără
nici un fel de acoperire documentară. În continuare, prezint cîteva date
privind situaţia populaţiei evreieşti, din timpul guvernării lui Ion Antonescu,
indicînd, totodată, sursele de documentare, titlul lucrărilor, autorii, editurile
şi anul apariţiei cărţilor.
Prezenţa
evreilor pe teritoriul locuit de români datează nu de multă vreme, cu migrări
masive doar în ultima sută de ani. Ei au fost primiţi cu toleranţă, au
prosperat şi au început să domine financiar, dar reprezentînd, prin tradiţia şi
religia proprie, un corp neasimilabil, străin de Interesele Naţionale ale României.
Cu toată toleranţa şi înţelegerea Poporului Român, în vremuri de restrişte
evreii au avut o purtare neloială, ba chiar ostilă. În timpul Primului Război Mondial,
în luna decembrie 1916, cînd armatele duşmane conduse de generalul Mackensen au
ocupat o mare parte din teritoriul ţării, inclusiv Bucureştii, evreii s-au pus
la dispozitia ocupantului, în calitate de ghizi, de fapt, de „cozi de topor“.
Erau colaboratorii Poliţiei Secrete germane în cercetările şi arestările care
se operau, dirijau trupele de ocupaţie către familiile înstărite, incitîndu-i
pe inamici la devastări şi fapte reprobabile. Ca urmare a denunţurilor jidanilor
au fost arestaţi fruntaşii vieţii politice care au rămas în Bucureşti şi au
refuzat să colaboreze cu inamicul. Unii dintre ei erau bolnavi, alţii erau în vîrstă
şi nu au putut să plece cu Guvernul, cu Regele, cu Parlamentul şi autorităţile,
care s-au retras şi s-au stabilit în Moldova, pe micul teritoriu rămas încă
liber al Regatului României. Este dureros şi regretabil faptul că unii membri
ai guvernului şi autorităţilor centrale, germanofilii din timpul neutralităţii,
ascunzîndu-şi cu greutate satisfacţia catastrofei naţionale, se pregăteau să nu
urmeze guvernul ţării şi pe rege în refugiul de la Iaşi. Ei rămăseseră, totuşi,
în Bucureşti pentru a înscrie în Epopeea Neamului paginile de ruşine pe care
le-au cunoscut doar puţine alte popoare – francezii, de exemplu –, cu
colaboraţioniştii Germaniei în Al Doilea Război Mondial! În cartea Impresii, păreri personale din timpul
razboiului – jurnal zilnic, 13 august 1916-31 decembrie 1918, a lui Vasile
Th. Cancicov, fost deputat în Vechiul Regat, la paginile 217-240, sunt scrise
următoarele: «Printre primii arestaţi de nemţi în Bucureşti au fost prof.
Constantin Rădulescu-Motru, „omul Parlamentului şi takist“, deputatul Vasile
Th. Canciov, „omul lui Take Ionescu“, deputatul Iancu Procopiu, directorul
ziarului L’Independence Roumaine, „omul
lui Brătianu“, chimistul Ştefan Minovici, Ionică Pilat (cumnatul
primului-ministru), dr. Grigore Cantacuzino, Constantin Băicoianu, Paul Rădulescu,
Ionel Protopopescu-Pache; Dem. Burileanu, profesor universitar, Ion Berindei,
arhitect, dr. Constantin Cantacuzino, profesor universitar ş.a. Iniţial,
komandatura germană hotărâse deportarea celor arestaţi în Anatolia. Ulterior,
s-a revenit asupra acestei măsuri şi au fost deportaţi de către trupele germane
în Bulgaria, în localitatea Trojan, dar numai o parte dintre cei arestaţi,
printre care a fost şi profesorul Constantin Rădulescu-Motru» (vezi paginile
336, 337, 329, 290).
La
intrarea nemţilor în Capitală, românii au fugit ori s-au ascuns. Numai jidanii (cei
peste 20.000) şi germanofilii, în majoritate străini, au ieşit în întîmpinarea
trupelor inamice, oferindu-le sticle de vin, coniac, pîine, flori. Consternat
de comportarea acestor oameni, Vasile Th. Cancicov s-a apropriat de un copil de
vreo 12 ani, care împărţea ţigarete dintr-un coşulet. „După ce compania germană
a trecut, l-am întrebat de curiozitate:
- De ce naţie eşti dumneata?
M-a privit cu dispreţ şi
mi-a răspuns:
- Eu nu sunt român, eu sunt evreu!“ (vezi paginile 207 şi 208).
Ura evreilor împotriva Poporului Român
este mai veche. De ce atîta ură? Explicaţia este una singură. Evreii din toată
Europa hotărîseră, încă din 1829, înfiinţarea Israelului european pe teritoriul
Moldovei, de la Nistru pînă în Munţii Carpaţi: de aceea s-au opus cu înverşunare
revenirii Basarabiei la Patria-mamă. Numai că ruşii, care sunt un popor creştin-ortodox,
ca şi românii, nu au admis aşa ceva. De fapt, aceşti evrei din Europa sunt, în
cvasitotalitatea lor, jidanii (ashkenazii),
care nu sunt „evrei“ de neam din Palestina (sefarzii), ci urmaşi ai khazarilor – neamul turcic care a adoptat
cultul mozaic, după anul 940 –, dar vor să fie consideraţi „evrei“ şi să se
substituie evreilor autentici din Palestina; de aceea, între sefarzi şi ashkenazi există un război surd, ocult, iar, de la o vreme, făţiş,
chiar ostentativ şi, uneori, spectaculos, prin arderea drapelului Israelului (cf. www.nkusa.org).
Evreii s-au dovedit atît de duşmănoşi încît Petre Carp, care rămăsese în Bucureşti
pe timpul ocupaţiei germane, văzând cu ochii lui acest comportament
antiromânesc, el, care apărase instalarea evreilor în ţară şi care susţinea împămîntenirea
în bloc a lor, a declarat: „În ceea ce priveşte populaţia evreiască, trebuie să-mi
revizuiesc total concepţiile“. Evreii erau intermediari în relaţiile de
exploatare a poporului român (vezi Constantin Kiriţescu, Istoria Războiului pentru Întregirea României 1916-1918, Editura
Casa Şcoalelor, 1921, vol. 3). În luna iunie 1940, cînd Armata Roşie a ocupat
Basarabia, Nordul Bucovinei şi Nord-Vestul judeţului Dorohoi, evreii au trecut
de partea ruşilor, avînd, la fel, un comportament profund antiromânesc, de-a
dreptul criminal. Evreii aclamau intrarea sovieticilor în ţară, barau calea
ostaşilor români în retragere, care aveau ordine să nu răspundă la nici un fel
de provocări. Evreii îi provocau pe soldaţii şi ofiţerii români, supunându-i la
tot felul de umilinţe: îi scuipau, îi dezbrăcau, îi dezarmau, îi stropeau cu apă
fiartă şi excremente, le smulgeau epoleţii de pe umerii ofiţerilor, batjocorind,
astfel, Armata Ţării în care trăiau şi duceau viaţa cea mai bună. (Le-o fi plăcînd,
acum, să trăiască în Israel, în Fâşia Gaza, în Teritoriile Ocupate abuziv, unde
se aruncă în ei cu pietre, se trage în ei cu gloanţe şi, uneori, chiar cu
rachete sovietice la mîna a doua?! (Cf. Vasile I. Zărnescu, „Holocau$tul,
jidanii şi palestinienii“.) De-aia se grăbesc să vină, buluc, în România,
ca să facă, acum, Israelul de rezervă?!
În
acei ani, evreii au ucis soldaţi români, preoţi, învăţători, profesori, funcţionari
şi chiar populaţie civilă. La intrarea în localităţi şi oraşe, ostaşii
sovietici priveau nedumeriţi aceste scene de groază şi nu le venea să creadă că
populaţia evreiască, ce trăise pînă atunci în bune relaţii cu românii, este
capabilă de asemenea atrocităţi. În foarte multe cazuri au intervenit ostaşii
sovietici şi i-au salvat – din solidaritate ostăşească, în primul rând –, pe militarii
români. După încheierea ultimatumului dat de U.R.S.S. şi instaurarea regimului
de teroare, jidanii, în timpul ocupaţiei sovietice, persecutînd populaţia românească,
deveniseră „mai ruşi decât ruşii“. Comportamentul evreilor din aceste teritorii
răpite i-a îngrozit pe militarii Armatei Roşii şi chiar pe conducătorii Uniunii
Sovietice, avînd, ulterior, consecinte grave asupra jidanilor din U.R.S.S. şi
chiar din ţările care au căzut în sfera de influenţă sovietică. Evacuarea
Basarabiei şi Nordului Bucovinei a fost pentru Armată o adevarată ruşine că s-a
lasat insultată şi atacată de evreii comunişti, fără a reacţiona (vezi arhiva
Ministerului Apărării Naţionale, fond Marele Cartier General, dosar 3828).
Fostul prim-ministru Argetoianu spunea: „Nu toţi evreii sunt comunişti, dar toţi
comuniştii sunt evrei“. De aceea a fost omorât la Penitenciarul de la Sighet,
la 26 Ianuarie 1955 (în ziua lui de naştere), de faimosul gardian jidan poreclit
„Pithecantropul“, după care i-au ţinut cadavrul vreo săptămînă în ghena de
gunoi!
Crezând
că sovieticii vor trece Prutul şi în România, mii de tineri evrei, diriguiţi de
comunişti, s-au constituit în „soviete locale“ în oraşele din Moldova, pentru
primirea invadatorilor, ca „eliberatori“. Au ocupat primăriile, prefecturile şi
au atacat regimentele militare româneşti. În acest scop, la Dorohoi, jidanii puseseră
stăpînire pe prefectură, primărie şi pe cazarma regimentului de infanterie,
alungînd ofiţerii şi sustrăgînd armament. A trebuit să intervină Divizia a 7-a
de la Roman, de care aparţinea regimentul: curajosul ei comandant, colonelul
Iliescu, a rechiziţionat în grabă maşini şi căruţe şi s-a deplasat la Dorohoi,
cu o formaţiune militară puternică, să restabilească ordinea şi securitatea.
Evreii din cazarma regimentului, văzînd această forţă militară, s-au refugiat
cu armamentul sustras în cimitirul evreiesc şi, din spatele monumentelor
funerare, trageau în militarii care-i urmăreau, iar militarii trăgeau în ei,
rezultînd morţi şi răniţi – ceea ce jidanii aveau să denumească „Pogromul din
Moldova“, dar uită că ei au provocat o rebeliune care ar fi fost reprimată în
orice ţară. În timpul terorii staliniste de după 1945, colonelul Iliescu a fost
torturat şi a murit în închisoarea de la Aiud.
Nu se spune un cuvânt despre
REPUBLICA SOVIETICĂ SOCIALISTĂ BOTOŞANI, înfiinţată de evrei în Aprilie 1944.
De altfel, în toate oraşele din Moldova se împuiseră jidanii. De exemplu,
farsorul Teşu Solomovici se laudă, cu nostalgie, că s-a născut în „Focşaniul
evreiesc“! De aceea, după ce a scris tot felul de mizerii ideologice
comuniste în presa din România, sub nume exclusiv româneşti, a „aliat“ în Israel, a făcut acolo
serviciul militar şi alte servicii, apoi s-a întors în România să facă iarăşi
„presă“, să scrie şi să rescrie cărţi şi să facă alte afaceri necurate.
(Conform opiniei unor coreligionari de-ai lui, Teşu Solomovici a comis unele
escrocherii şi în Israel, păcălindu-i inclusiv pe jidanii lui. De aceea, unii
chiar i-au tras o bătută zdravănă, ca pe maidan, încît nu mai are curajul să
meargă pe „pămîntul făgăduinţei“! Căci Talmudul impune ca evreii să îi
escrocheze numai pe goimi, deci
interzice categoric înşelarea unui evreu de către alt evreu, sub pedepsele cele
mai severe. Vezi, în acest sens, cazul judecătorului jidan Goldstein, în cartea
d-lui Ion Coja, MARELE MANIPULATOR şi
asasinarea lui Culianu, Ceauşescu, Iorga, Editura Naţiunea, 2012, pag. 143).
Crimele,
atrocităţile, excesele evreilor i-au determinat pe mulţi intelectuali, oameni
politici şi oameni de stat din România şi din alte state să protesteze împotriva
acţiunilor lor. Chiar istoricul Nicolae Iorga nu a mai rezistat, văzînd adevăratele
dimensiuni ale tragediei, şi a publicat, în numărul din 6 iulie 1940 al
ziarului Neamul Românesc, fulminantul
articol intitulat „De ce atîta ură?“, din care menţionez un pasaj: „Aşa ni se răsplăteşte
bunăvoinţa şi toleranţa noastră. Am acceptat acapararea şi stăpînirea iudaică
multe decenii şi evreimea se răzbună în ceasurile grele pe care le trăim. Şi de
nicăieri o dezavuare, o rupere vehementă şi publică de isprăvile bandelor de
ucigaşi sangvinari. Nebunia organizată împotriva noastră a cuprins tîrguri, şi
oraşe, şi sate. Fraţii noştri îşi părăseau copii bolnavi, părinţii bătrîni,
averile agonisite cu trudă. În nenorocirea lor ar fi avut nevoie de un cuvînt
bun, măcar de o fărîmă de milă. Li s-au servit numai gloanţe, au fost sfîrtecaţi
cu topoarele, destui dintre ei şi-au dat sufletul. Li s-au smuls hainele şi li
s-au furat ce aveau cu dânşii, ca, apoi, să fie supuşi tratamentului hain şi
vandalic“ (cf. Gabriel Constantinescu, Evreii
în România, Editura Fronge, Alba Iulia – Paris, 2000, pag. 184).
Pentru faptele lor antiromâneşti
deosebit de grave, unii evrei au fost pedepsiţi, iar alţii, consideraţi
elemente duşmănoase Statului Roman, au fost duşi peste Nistru, ceea ce ar fi făcut
oricare alt stat. În privinţa vieţii evreilor autohtoni în timpul războiului, grăitoare
sunt mărturiile refugiaţilor evrei din Polonia. Printre evreii refugiaţi s-au
remarcat rabinii din Polonia: Roja Corteac şi, în special, Aba Cubner. Cubner şi-a
exprimat uimirea văzînd o comunitate evreiască atît de numeroasă, care se ocupa
cu comerţ şi afaceri în economia de stat, trăindu-şi în linişte viaţa de zi cu
zi. Cubner a fost surprins de faptul că, după atîţia ani de război sîngeros,
evreimea din Bucureşti şi din întreaga Românie are familii şi continuă să trăiască
de parcă tragedia războiului nu ar fi existat: „Am întîlnit nu numai oameni
de-ai noştri, umbre ale dezastrului, ci, pentru prima oară după ani buni, am văzut
o o comunitate evreiască încă în viaţă, cea din România. Aveam în faţă un aer
proaspat, asemănător celui dinaintea Potopului, de parcă furtuna încă nu se abătuse
asupra lor şi nici nu urma să vină vreodată. Băcanul îşi deschide prăvălia în
centrul Bucureştiului fără griji. Evreimea de aici îşi continuă viaţa, dă viaţă
unor familii, se bucură de orice. Înainte să trecem graniţa spre România nu ştiam
că aici au supravieţuit 350.000 de evrei. Şi, cu toate că primul instinct a
fost acela de bucurie că întâlnim atîţia fraţi de sânge, inima noastră plîngea
de dor şi durere, căci, nu departe de acest loc, unde trăieşte o prosperă
comunitate evreiască, o alta, cea de la Treblinka şi Maidanek, a fost înghiţită
cu milioanele. Mi-a fost greu să mă deprind cu minunea păcii şi cu blestemul îngheţului“.
(Extras din cartea Rezistenţa spirituală
a evreilor români, în timpul Holocaustului 1940-1944, de Iacov Geller, pag.
392, 393). Ion Antonescu n-a închis şcolile evreieşti, le-a lăsat să funcţioneze
într-o semiclandestinitate discretă. A redeschis toate şcolile evreieşti din
România, închise de regimurile precedente, şi au fost înfiinţate multe altele;
a fost creată pentru prima dată în România o Universitate Tehnică Evreiască, cu
13 facultăţi: construcţii civile, arhitectură, electromecanică, chimie
industrială etc. Au fost create pentru tinerii evrei un Conservator şi o Şcoală
de Artă (muzică, teatru, arte plastice, coregrafie). Au fost înfiinţate o
Facultate de Medicină particulară evreiască cu mai multe specializări şi un
institut pedagogic. Au fost reînfiinţate cele două teatre evreieşti (la Bucureşti
şi Iaşi), desfiinţate de legionari. A fost înfiinţată o (bună) gazetă evreiască,
după ce presa fusese suprimată de guvernul Goga-Cuza. Autorii evrei şi-au putut
publica lucrările fără nici un fel de cenzură etc. Incredibil, în ce ţară din
lume s-a întamplat aşa ceva? Nu poţi să crezi!
Cîţi
români nu ar fi preferat să stea închişi în lagărele de la Târgu Jiu, Caracal,
Craiova, Turnu Severin sau să traiască în cantonamentele din Transnistria, în
loc să moară pe front, sau, în cel mai fericit caz, să se întoarcă mutilaţi de
acolo. O mică parte dintre ostaşii români, care au căzut prizonieri la ruşi, au
reuşit să se întoarcă în ţară. În timp ce ostaşii români mureau zilnic cu miile
pe front, evreii tineri erau mobilizaţi pe loc, avînd singura obligaţie să cureţe
o oră zilnic zăpada de pe străzi. Şi nici aceasta muncă nu o faceau, îi plăteau
pe proştii de români să lucreze în locul lor. Aceasta măsură a luat-o Ion
Antonescu, ca să-l păcălească pe Hitler şi a reuşit. Ostaşii români mureau pe
front să apere ţara şi viaţa şi averile evreilor din România. După 1944,
averile care au aparţinut evreilor au fost restituite şi evreii care au emigrat
au fost despăgubiţi de statul român.
Toate acestea se întâmplau în
timp ce pe front mureau zilnic mii de ostaşi români, iar tinerii evrei se
distrau, studiau, duceau o viaţă îmbelşugată, fără muncă. Pentru a păcăli
Poporul Român şi pe aliaţii germani, Ion Antonescu i-a mobilizat şi pe tinerii
evrei la locurile de muncă, plătindu-i cu solda de soldat de pe front, conform
decretului nr. 3964, din 6 decembrie 1940, al generalului Ion Antonescu, iar
celor mai săraci li se dădeau, în plus, cîte 25 de lei pe zi, conform
regulamentului de aplicare din 14 iulie 1941. În schimb, Ion Antonescu a trimis
pe front 15.000 de universitari (profesori şi studenţi) şi 5.000 de elevi aparţinînd
Frăţiilor de Cruce în batalioanele
990-994, care au murit aproape toţi, iar cei foarte puţini care au mai rămas în
viaţă au fost luaţi prizonieri de sovietici. Şi vin, acum, evreii şi spun că au
fost asupriţi, prigoniţi, persecutaţi, lichidaţi fizic şi mai cer şi despăgubiri
de „Holocaust“! Au pus pe tapet, preluând-o din Occident, minciuna holocau$tului,
pe care Arthur Robert Butz o numeşte The Hoax of the Twentieth Century: The
Case Against the Presumed Extermination of European Jewry, MINCIUNA SECOLULUI XX – adică cea mai
mare miciună a secolului XX!
Edificatoare este mărturia
arhitectului Camil Roguski, care a intrat la Facultatea de Arhitectură în anul
1942, fiind înscrişi 40 de studenţi (facultatea de stat). La Facultatea particulară
evreiască, înfiinţată în acel an, au intrat 200 de studenţi. După 1948, facultăţile
particulare s-au desfiinţat şi evreii au devenit studenţi de drept la facultăţile
de stat. Camil Roguski scrie următoarele: „Am început facultatea 40 de studenţi
şi am terminat 240“ (în cartea Ceauşescu
– adevăruri din umbră (Editura Evenimentul Românesc, Bucureşti, 2001, la
pagina 72). Dramatică a fost situaţia la Facultatea de Medicină din Bucureşti,
cînd, la începutul anului de învăţămînt 1945-1946, s-au prezentat mulţi tineri
evrei, cerînd să fie înscrişi în anul 5 (cinci!) de studiu, fără, însă, a
prezenta vreo dovadă că absolviseră anii anteriori. Ei motivau că din cauza
legilor rasiale nu putuseră să urmeze cursurile oficiale ale învaţămîntului de
stat, dar că se pregătiseră la facultatea particulară evreiască. Au protestat
atît studenţii români, cît şi cadrele didactice de la Facultatea de Medicină
din Bucureşti. A rămas celebru, în analele medicinii, discursul-protest al
prof. dr. Iacob Iacobovici, preşedintele Societăţii de Chirurgie, care a
declarat: „Aceasta nu e democraţie, aceasta este demonocraţie“ (vezi Neagu
Cosma, Dominaţia comunistă 1944-1949,
Editura Bravo Press, Bucureşti, 1996, pag. 32-35). Mai puţin cunoscut este
cazul lui Nicolae Cajal: în toamna anului 1944, cînd începuse dominaţia
iudeo-comunistă şi devenise un factotum
în România, Nicoale Cajal, la fel, a cerut – invocînd aceleaşi motive enunţate
mai sus – să fie înscris direct în ultimul an al Facultăţii de Medicină.
Fireşte, a fost refuzat de către decanul Facultăţii de Medicină, dar, la
presiunile Anei Pauker et comp., Nicoale
Cajal a fost înscris, iar decanul, prof. univ. dr. Gr. T. Popa, demis şi trimis la Canal (cf. Ion
Coja, op. cit., pag. 176-178; 189)!
Ulterior, cum se ştie, medicul-făcut-pe-scurtătură Nicolae Cajal a ajuns
academician – chiar preşedintele Academiei Române – şi, pentru meritele sale,
preşedintele Federaţiei comunităţilor evreieşti din România!
Ordinele şi dispoziţiile Mareşalului
Ion Antonescu au determinat supravieţuirea evreilor din România şi este
regretabil – ba chiar pe deplin condamnabil – că, astăzi, se găsesc unii evrei
care dau dovadă de ingratitudine sau de reacredinţă şi îl acuză de fapte pe
care nu le-a săvîrşit.
După
evenimentele sîngeroase din decembrie 1989 (care, acum, se ştie cine le-a
provocat, cine le-a întreţinut şi cine a profitat de pe urma lor), au apărut unii
aşa-zişi istorici, foşti propagandişti comunişti – „lucrători cu gura“, cum
erau numiţi, în batjocură –, specializaţi
în ideologia marxistă, care pretind că statul roman ar fi omorît 400.000 de
evrei în timpul celui de-Al Doilea Război Mondial. Este curios că, înainte de
1989, aceşti istorici, denumiţi azi – în
mod greşit – „holocaustologi“, deşi corect trebuie numiţi holocaustişti – nu
au spus nici un cuvînt despre această problemă, deşi unii dintre ei trăiau în
străinatate şi nu-i împiedica nimeni să scrie, conform propagandei jidăneşti
occidentale, dirijată de escroci ca Elie Wiesel.
Holocaustiştii
pretind că în teritoriile aflate sub guvernarea lui Antonescu au fost exterminaţi
peste un milion de evrei, pentru singura lor vină că s-au născut evrei. Nu se
spune un cuvînt despre ostilitatea populaţiei jidăneşti şi despre crimele săvîrşite
de unii evrei în anii 1940-1941 în Basarabia şi Bucovina împotriva românilor.
La un proces, judecătorul întreabă: „Cine a ridicat primul mîna?“ Aşa şi noi
trebuie să întrebăm: „De ce în restul teritoriului României nici un evreu n-a
avut nimic de suferit?“ Se insistă asupra represaliilor de la Odesa, unde
autorii acestei maculaturi pretind că au fost ucişi cel puţin 25.000 evrei
localnici. Din partea satului român, ca urmare a provocărilor, atrocităţilor şi
crimelor săvîrşite de o parte a populaţiei jidăneşti, au fost nişte represalii
izolate, avînd un caracter mai mult simbolic, de descurajare a repetării lor.
Nu trebuie uitat că Statul Român, în timpul războiului de pe frontul de Est, a
pierdut peste 500.000 de ostaşi, în timp ce evreii au stat la odihnă, în ţară
sau în Transnistria. De aceea, în timpul războiului, femeile spuneau: „De asta
ne mor nouă bărbaţii şi copiii pe front, ca Antonescu să le facă ţară evreilor în
Transnistria?!“ Multor evrei din Transnistria le-a părut rău cînd s-a întors
frontul şi cea mai mare parte dintre ei au emigrat în ţările de peste ocean,
iar, acum, ei sunt prezentaţi drept victimele ale „Holocaustului“.
Este
revoltător faptul că acesti istorici evrei holocaustişti copiază unul după
altul, fără să facă cea mai mică modificare a textului şi nu aduc nici o dovadă
asupra afirmaţiilor din scrierile lor. Cifra de 25.000 de evrei localnici din
Odesa este preluată întocmai din cartea lui Jean Ancel (anagrama lui Celan), Transnistria (Editura Du style, Bucureşti,
1998, vol. 2, pag. 70). Această cifră a fost inventată în timpul războiului de către
fostul ministru de Interne al U.R.S.S., evreul Viktor Semionovici Abakumov, şi
i-a fost transmisă lui I.V. Stalin. Ca represalii pentru împuşcarea celor
25.000 de evrei din Odesa, de către autorităţile române, I. V. Stalin a ordonat
executarea a 15.000 de prizonieri de război români la Saratov, pe Volga (vezi Jean
Ancel, op. cit., pag. 70 şi 71).
Comandantul politic al lagărului de prizonieri de război români era evreul
Goldenberg (1911-1997), originar din oraşul Comrat, Basarabia, care, după 1945,
s-a stabilit în România, unde a şi murit, fiind înmormîntat la Cimitirul
Ortodox „Sfînta Vineri“, fig. 15, loc 263 din Bucureşti. Evreii au refuzat să-l
înmormînteze într-un cimitir evreiesc, iar în Cimitirul „Sfînta Vineri“, pe
Aleea Ilegaliştilor, nu a vrut el. În mod sigur a făcut aceasta ca să-şi ascundă
originea etnică. Acest evreu GOLDENBERG, cunoscut în România cu numele de Alexandru
Bîrlădeanu, a fugit la sovietici în luna iunie 1940, unde s-a înrolat în Armata
Uniunii Sovietice cu numele de Sasha Bardenco, şi cu gradul de colonel (!). El
a fost recunoscut de un fost student de la Universitatea din Iaşi, unde acest
evreu Bîrlădeanu fusese asistent universitar. El nu a îndrăznit să vină în
România decât în anul 1945, când a fost răsplătit cu înalte funcţii în
conducerea Statului Român de evreica Ana Pauker, chiar şi cu un castel în oraşul
Breaza, pe str. Naţiunii, nr. 9 (cel mai mare şi mai frumos imobil din Breaza).
Al cui a fost acest imobil şi cine îl stăpîneşte în prezent nu se ştie. Se pare
că, în prezent, locuieşte în el fiul lui Mircea Răceanu, revenit din S.U.A. (acesta
din urmă fiind unul dintre semnatarii „Scrisorii
celor 6“, din 13 martie 1989). Ne merităm soarta, neam de tîmpiţi ce
suntem, vorba filozofului Petre Ţuţea. O mai mare batjocură nici nu se putea!
Parcă nu-ţi vine să crezi. La cîteva zile după ce autorităţile sovietice
executaseră 15.000 de prizonieri de război români, la Saratov, ca represalii
pentru executarea a „25.000 de evrei“ din Odesa, de către autorităţile române,
I. V. Stalin şi-a dat seama că s-a grăbit cu ordinul de execuţie şi i-a cerut
lui V. S. Abakumov să aducă dovezi despre cei 25.000 de evrei împuşcaţi şi spînzuraţi
la Odesa. Viktor S. Abajumov nu a putut dovedi decît circa 200 numărul celor
executaţi pe străzile oraşului, şi circa 2.000, numărul celor care au fost
masacraţi în bărcile de la Dalnik. Acuzat ca instigator de crime, mareşalul
Viktor S. Abakumov a fost condamnat la moarte şi executat la Moscova (vezi Constantin
I. Kiriţescu, România în Al Doilea Război
Mondial, Editura Univers Enciclopedic, Bucureşti, 1996, vol. 2, pag. 57).
Este mai mult decît revoltător faptul că, în cartea de istorie coordonată de
evreica (Zoe) Zoae Petre (fostă Condurache, fostă Israel), se scrie că represaliile
ordonate de Ion Antonescu, la Odesa, au dus la uciderea unui număr greu de
evaluat (între 25.000 şi 40.000) de evrei aflaţi în oraş. O minciună mai mare nu
este decît aceea cu cei 400.000 de evrei, înscrisă la Templul Coral! Nu trebuie
uitat că Armata Română, pînă la 16 octombrie 1941, pierduse 119.833 oameni,
dintre care la Odesa 106.561. (Vezi General Platon Chirnoagă, Istoria politică şi militară a războiului
României contra Rusiei Sovietice, Editura Fides, Iaşi, 1998, pag. 201). Ca
atare, conchidem că şi cifra de 400.000 de evrei ucişi, exhibată la Templul
Coral, este de aceeaşi factură: o minciună! Cifra totală a evreilor morţi, fie
din cauză că au fost ucişi pe teritoriul românesc, fie că au pierit din cauza
deportărilor în Transnistria, a bolilor etc., este dată de dr. Wilhelm
Filderman, ca fiind de 15.000 (vezi Wilhelm Filderman, Populaţia evreiască în timpul celui de Al Doilea Război Mondial,
Suedia, 1957, pag. 46).
România nu are nici o
obligaţie faţă de statul Israel. Dimpotrivă, Israelul este dator Statului Român
sute de miliarde de dolari pentru faptul că acesta a hrănit şi adăpostit, în
ultimii 150 de ani, milioane de evrei care au fost alungaţi din toate ţările
Europei, iar în timpul războiului a salvat de la moarte singură mai mult de jumătate
de milion de evrei. De aproape 150 de ani, evreii alungaţi din Germania, Galiţia,
Polonia, Austria, Ucraina, Ungaria şi Rusia au fost primiţi, adăpostiţi, hrăniţi
de Poporul Român. În nici o ţară din lume, evreii nu au trăit aşa de bine ca în
România. De aceea, foarte mulţi evrei, la ora actuală, vor să (re)vină în România
– unde au fost „holocaustizaţi“! Este revoltător că Ion Antonescu, omul care a
salvat de la moarte sigură mai mult de jumătate de milion de evrei, care a
asigurat supravieţuirea a 2-3 milioane de evrei în timpul războiului, cînd au
tranzitat teritoriul României, care a convins Puterile Aliate (cu toată
împotrivirea Perfidului Albion) să permită instalarea evreilor în Palestina, cu
toate acestea, deci, să fie, azi, acuzat de jidani ca Teşu Solomovici de
antisemitism şi de crime de război – fapte pe care nu le-a săvîrşit!
Aceşti acuzatori ai
Poporului Român urmăresc, în principal, două scopuri: primo – obţinerea unor sume fabuloase de dolari, drept despăgubire din
partea Statului Român pentru aşa-zisele victime ale „holocaustului“, şi, secundo, să-i determine pe români să
accepte imigrarea a sute de mii de evrei în România, ca să scape de răzbunarea
arabilor pentru crimele comise de statul Israel în Palestina! După unele surse,
România ar fi impusă la plată către statul Israel, drept despăgubire pentru pretinsele
pierderi de vieţi ale evreilor în timpul celui de-Al Doilea Război Mondial, cu
suma de 20 de miliarde de dolari: cîte 50.000 de dolari pentru „cei 400.000“
înscrişi pe soclul de la Templul Coral! Ar fi cazul ca Guvernul României să facă
publică această pretenţie a statului Israel şi care este răspunsul Statului Român
la această spoliere a jidanilor: mai exact, cît a plătit, pînă acum, din suma
pretinsă (se vorbeşte de suma de 12 miliarde de euro, plătită pînă acum!).
Chiar aşa de tîmpiţi şi idioţi ne cred evreii! Dacă, în România, jidanii au
fost aşa de persecutaţi, prigoniţi, batjocoriţi, lichidaţi fizic, atunci de ce
mai revin în ţară şi, culmea, vin şi fiii şi nepoţii lor, care sunt născuţi în
alte ţări?! De ce nu merg în Volhinia, Podolia, Transnistria, Galiţia, Polonia,
Ungaria şi chiar în Tambovskaya Oblasti, de unde au venit, iniţial, să-şi ceară
acolo averile, pentru că în ţara noastră au venit cu mîinile goale şi au intrat
ilegal, neinvitaţi, împotriva voinţei românilor? După ce au fost primiţi, adăpostiţi,
hrăniţi şi nu au fost predaţi nemţilor – cum a procedat Ungaria – pentru a fi
internaţi în lagărele de muncă din Germania şi Polonia, evreii vin acum cu
pretenţii. Au cerut cetăţenie română şi li s-a acordat cetăţenie evreilor care,
înainte de 1989, nici nu ştiau unde este România sau care şi-o pierduseră la
emigrarea din România.
Poporul Român are
dreptul să ştie, nominal, cui s-a aprobat cetăţenie română după 1989. Este
necesar să fie publicată lista tuturor persoanelor care au obţinut cetăţenie
română dupa 1989. E sigur că jidanii nu s-au întors să muncească! Au venit cu
vechea intenţie de acum 150 de ani de creare a Israelului european pe actualul
teritoriu al României. Războiul antisovietic a costat România peste 400 de miliarde de lei şi viaţa
a peste 500.000 soldaţi, iar averile evreilor au fost puse la păstrare de Ion
Antonescu pentru a fi restituite la terminarea conflagraţiei mondiale. În timp
ce tineretul român murea pe front, Ion Antonescu nu ştia ce măsuri să mai ia
pentru protejarea evreilor. A înfiinţat CENTRALA
EVREILOR, care era, de fapt, un stat jidănesc în interiorul Statului Român.
Această măsura a lui Ion Antonescu i-a nemulţumit pe majoritatea românilor şi a
lăsat consternată aproape toată lumea creştin-ortodoxă. Consecinţa imediată şi
directă s-a văzut în iarna 1944-1945, cînd România nu a mai avut tineret naţionalist
care să o apere de agresiunea iudeo-comunistă şi care să împiedice instalarea
dictaturii comuniste. Acest lucru l-a înţeles Ion Antonescu cînd s-a aflat în
faţa plutonului de execuţie. Plutonul de jandarmi români, refuzînd să-l execute
pe Antonescu, a fost înlocuit cu un pluton de jidani îmbrăcaţi în uniforme cu
mantale de piele din uniforma sergenţilor de stradă (vezi Preot Ştefan
Palaghiţă, Garda de Fier spre reînvierea
României, Editura Roza Vânturilor, Bucureşti, 1993, pag. 239). Ion Antonescu
nu reflectase niciodată asupra maximei că recunoştinţa omenească este o floare
rară, iar recunoştinţa evreiască întotdeauna inexistentă. Ce imensă durere o fi
simţit, văzîndu-se batjocorit şi împuşcat ca un tîlhar de drumul mare, privind
rînjetele satisfăcute ale celor din plutonul de execuţie. Ultimele cuvinte ale Mareşalului
ION ANTONESCU, înaintea execuţiei au fost: „Îmi pare rău că am distrus
tineretul ţării, pentru interese străine“ – pentru interesele iudaismului
mondial cu sediul la New York.
Nimeni
nu trebuie să uite că, la începutul războiului cu Uniunea Sovietică, au plecat
cu Armata Roşie peste 350.000 de evrei din Basarabia şi Bucovina, care au dispărut
aproape în totalitate în gulagul rusesc. Dintre aceşti evrei plecaţi cu Armata Sovietică
în retragere s-au întors numai circa 5.000 de persoane. De acest lucru nimeni
nu spune un cuvînt. Se va şti vreodată cîţi evrei au fost omoraţi pe teritoriul
U.R.S.S., în timpul războiului, de puterea sovietică? Niciodată. Pentru că ei
au fost omoraţi tot de către evrei. În timpul războiului, aproape toată
conducerea U.R.S.S., ofiţerii din Armată, Securitate (N.K.V.D.) şi miliţie,
erau jidani (autonumiţi „evrei“). De asemenea, evreii (jidanii) nu trebuie să
uite că, în România, unii dintre ei, în timpul războiului, ieşeau cu schiurile
pe Calea Victoriei şi se distrau, chiar se şi fotografiau. La protestul
locuitorilor Capitalei, Ion Antonescu a fost obligat să dea un Decret-Lege
pentru confiscarea schiurilor şi aparatelor de fotografiat de la jidani. Acest
lucru se întampla în timp ce pe front mureau zilnic mii de ostaşi români. Constantin
Rădulescu-Motru, văzînd comportamentul evreilor după ocuparea ţării de către
trupele sovietice, în septembrie 1944, scrie următoarele: „Evreii care pînă mai
ieri nu ştiau cum să se ascundă, astăzi merg ţanţoşi pe stradă, ca şi cum ar fi
venit de pe front; postulaţii de slujbe de toate categoriile înşirînd fel de
fel de prigoniri imaginare, pe care pretind că le-ar fi suferit de la vechiul
regim… în sfîrşit, un spectacol scîrbos, cum nu mi l-aş fi închipuit niciodată în
Ţara Românească!“ (cf. Revizuiri şi
adăugiri, 1944, pag. 290). Stalin a fost îngrozit de comportamentul
evreilor în timpul războiului şi a procedat în consecinţă – majoritatea
evreilor din U.R.S.S. au fost deportaţi în peninsula Kola, în Kamceatka, în Sahalin,
unde au murit aproape toţi. În Cernăuţi, înainte de invazia trupelor sovietice în
1940, un poet de ocazie, Itzic Danger pe nume, ţipa ca din gură de şarpe că
regimul burghez de la Bucureşti nu i-a îngăduit niciodată să-l cînte pe marele
Stalin. Se spune că a dispărut, ulterior, într-un lagăr din Peninsula Kola
(vezi Mihai Pelin, Legendă şi Adevăr,
Editura EDARD, Bucureşti, 1994). Evreilor din România le e ruşine şi chiar frică
să spună adevărul şi, în consecinţă, inventează tot felul de poveşti ca să
scoată „mangoţi“: euroi şi dolărei. Dr. Sabin Manuilă, de origine etnică evreu,
a fost, în timpul războiului, preşedinte al Institutului Central de Statistică
din România şi bun prieten cu liderul evreilor, dr. Wilhelm Filderman; după război
s-a refugiat în Statele Unite şi a publicat studii statistice, în care afirmă că
majoritatea evreilor din Basarabia şi din Bucovina au fugit odată cu sovieticii
şi că, de fapt, în România n-a existat nici un „Holocaust“ (vezi Jean Ancel, Transnistria, vol. 3, pag. 199). Evreii
trebuie să înţeleagă că au un stat al lor, fondat la 18 mai 1948 – Medinat
Yisrael (Statul Israel) – şi să renunţe pentru totdeauna la acţiunile duşmănoase
împotriva Statului şi Poporului Român. În anul 1948, cînd evreii au pus mîna pe
conducerea Statului Român, cereau ca jumătate din populaţia ţării să fie băgată
în puşcării sau, în cel mai fericit caz, să fie deportată în Siberia, pentru că
românii au fost naţionalişti. Norocul românilor a fost cu acţiunea unor români
patrioţi ca dr. Constantin I. Parhon, Gheorghe Gheorghiu-Dej şi dr. Petru Groza
(vezi Constantin Radulescu-Motru, op.
cit., 1945 şi 1947).
În
martie 1944, înaintarea trupelor sovietice a fost oprită pe Nistru. Evreii din
nordul Moldovei au înfiinţat, cum am relevat mai sus, Republica Socialistă
Sovietică Evreiască Botoşani. Atunci a înţeles Ion Antonescu că a fost manevrat
tot timpul războiului de către evrei. Dar era prea tîrziu. Aceasta era recunoştinţa
evreilor.
Nu
trebuie uitat comportamentul de-a dreptul criminal al evreilor din Radio,
Televiziune şi Presă în timpul loviturii de stat din decembrie 1989, cînd au
transmis ştiri false şi au incitat populaţia la crime şi la dezmembrarea
Statului Român. A fost vreunul cercetat şi adus în faţa instanţelor de judecată?!
După
decembrie 1989, evreii au acaparat majoritatea bogăţiilor Statului Român, nu
prin muncă, ci prin mijloace necinstite: hoţii, înşelătorii, evaziuni fiscale,
corupţie. Cine stăpîneşte bunurile mobile şi imobile este stăpînul ţării. Cîtă
dreptate avea Dionisie Pop Marţian, în 1860, în lucrarea Analele Statistice. Dionisie Pop Marţian (1829-1865) a fost primul
român care a denunţat pericolul evreiesc şi „a arătat că proprietatea fiecărui
evreu este proprietatea evreimii mondiale“ (vezi Karl Marx, Însemnări despre români, Editura
Carpath, Madrid, 1966, pag. 135). Acesta este pericolul. Ceea ce n-au reuşit năvălitorii
barbari, începînd cu anul 270, au reuşit conducerile post-decembriste ale României
– să-i determine şi chiar să-i oblige pe români să-şi părăsească vetrele lor strămoşeşti.
Relaţiile românilor cu ruşii s-au deteriorat de aproape 200 de ani, de cînd românii
au permis instalarea evreilor pe meleagurile româneşti. Ne merităm soarta. Am
avut milă de alogeni. Ar fi bine ca fosta secretară P.C.R. Zoae Petre să citească
cel puţin cărţile lui Wilhem Filderman şi Sabin Manuilă, şi să nu mai scrie
murdării despre poporul român, căruia trebuie să-i mulţumească pentru că a
primit-o, a hrănit-o, a adăpostit-o, a protejat-o şi a făcut-o om: „prof. univ.
dr.“, iar acum are neobrăzarea să apară pe toate posturile de televiziune (căci
e şi fotogenică!). Altfel, dacă rămînea în Rusia, ar fi ajuns o destrămătură de
fum în drum spre alte planete. De unde
atîta ură împotriva poporului român la această iudeo-comunistă? Este un
paradox: după prima revoluţie anti-comunistă (anti-iudaică) reuşită din lume,
evreii au pus mîna pe conducerea statului Român, pe bogăţiile României şi au
transformat România într-o colonie a Israelului. Chiar Shimon Peres se lăuda,
recent: „…am cumpărat
România, Ungaria, Polonia…“ (sic).
În România, înainte de decembrie 1989, majoritatea funcţiilor de conducere din
Guvern, Ministerul Apărării Naţionale, Ministerul de Interne, instituţiile centrale,
presă, radio şi televiziune erau ocupate de jidani, iudeo-ţigani,
iudeo-maghiari şi sectanţi. De aceea, represiunea iudeo-comuniştiilor emanaţi a
fost aşa de sîngeroasă, deoarece comunismul a fost o formă de stăpînire a
omenirii de către evrei. Aşa s-a ajuns ca evreul Kazbici, metamorfozat în Emil
Constantinescu, cu bunicii veniţi din Elveţia şi stabiliţi la Tighina, ca
evreul Skvoznikov, metamorfozat în Adrian Severin, cu bunicii veniţi din Galiţia
şi stabiliţi la Cernăuţi, să ajungă la conducerea României şi să vîndă
teritoriile româneşti: Nordul Bucovinei, Ţinutul Herţa, Nord-Vestul judeţului
Dorohoi, Sudul Basarabiei şi Insula Şerpilor. Acesta este pericolul. Mîine se
vor găsi şi alţi evrei, care vor vinde şi restul teritoriilor româneşti. Nu e îndepărtată
vremea cînd România va dispărea ca stat, iar românii vor deveni nişte grupuri răzleţe
rătăcite în Istorie. Ne merităm soarta. Iată unde au dus bunătatea, toleranţa,
indiferenţa, nepăsarea înrudită cu nesimţirea şi chiar prostia românilor. „Un
popor ridicol şi criminal de tolerant“, cum declara Nicolae Iorga în 1910 (vezi
Nicolae Iorga, Problema evreiască la
Cameră, 1910). Evreii îşi ascund identitatea în spatele unor neaoşe nume
româneşti şi urmăresc un singur lucru: România să fie lichidată ca Stat şi românii
ca Naţiune. După decembrie 1989, a început o nouă invazie de evrei în România,
mai periculoasă ca oricînd, întrucît este girată de Uniunea Europeană. Mai
mult, cum s-a relevat, recent, în presă, s-a înfiinţat şi un Parlament al
jidanilor din Europa (European
Jewish Parliament – EJP)! Cum e posibil? Aşa că ne întrebăm,
şi noi, ca alţii: „Nu
este, oare, cazul să ne întrebăm, finalmente: PE CÎND UN
NOU HITLER? SAU: HITLER S-A NĂSCUT ORI A FOST CREAT?“!
Noi nu putem primejdui existenţa
neamului nostru, care şi-a făurit istoria şi şi-a pecetluit drepturile lui, cu
risipa de jertfe şi de sînge, în luptele grele cu toţi năvălitorii, de dragul
unor evrei, veniţi de pretutindeni, neinvitaţi şi care au pătruns în România,
prin infiltrare ilegală, împotriva voinţei românilor şi care au răspuns,
totdeauna, cu ură şi duşmănie la omenia şi ospitalitatea noastră. Am dat sîngele
nostru pentru a păstra pămîntul nostru.
NU ESTE ÎNDEPĂRTATĂ VREMEA CÎND FIECARE INDIVID VA PLĂTI PENTRU FAPTELE
LUI.
13 ianuarie 2013
Voicu
TUDOR
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Este binevenit oricine doreste sa comenteze! Rugam sa va inserati numele si datele de contact, din respect fata de cititori. Atacurile la persoana, injuriile, opiniile fara legatura cu subiectul prezentat vor fi sterse. Persoanele care doresc raspunsuri sau precizari oficiale, trebuie sa se adreseze conform "Normelor de comunicare in cadrul SCMD" (afisate pe pagina Secretariatului General al SCMD).